четверг, 19 декабря 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Завдяки цьому модулю,я навчилася:
  •  створювати  приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  •  формувати оцінювання,інструменти для підсумкового оцінювання;
  •  почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.                                             Самооцінювання змінює відношення учнів до навчання та підвищює їх рейтинг у класі. Оцінювання у проекті має включати оцінювання всіх зазначених навчальних цілей, знань, умінь та навичок учнів. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання –  учні мають бути активними у власному навчанні; перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.                                                                                                                                                 Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках:    
  •  за змістом;  
  • за процесом;
  •  за результатами; 
  •  за навчальним середовищем.                                                                                                                                        Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку типів множинного інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий