вторник, 17 декабря 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;  
  •   проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання;    
  •   доопрацювали плани оцінювання;  
  •   дізналися як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
   Стосовно навчально-пізнавальної діяльності оцінювання означає встановлення рівня виконання учнями завдань, поставлених перед ними в процесі навчання.
Я зя'сувала, що оцінювання виконує  важливі функції. 
Це переважно:
o   контролююча –  передбачає визначення рівня досягнень окремого учня;
o   діагностично-контролююча  допомагає з’ясувати причини труднощів, які виникають в учнів під час навчання;
o   стимулюючо-мотиваційна  визначає таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення стимулює бажання покращити свої результати;
o   навчальна -  зумовлює таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення сприяє повторенню, уточненню і систематизації навчального матеріалу.
Таким чином, контроль у школі – це спосіб виявлення й оцінювання результатів спільної діяльності учня і викладача.


Комментариев нет:

Отправить комментарий