Цей модуль допоміг мені оцінити складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
Щоб ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів,необхідно
створити приклад учнівської роботи. Це дало мені можливість ще раз переглянути основні запитання, конкретизувати тематичні питання, над якими працюють учні , продемонструвати володіння навичками та знаннями, визначити, скільки часу необхідно для створення презентації, продемонструвати ефективне використання ІКТ.
Учнівськи роботи будуть сприять покращенню методики навчання
Комментариев нет:
Отправить комментарий