понедельник, 23 декабря 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
  •  обговорила з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • створила презентацію, та  інструкцію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
  • створила  план впровадження проекту;
  • створила документ для фасилітації;
  • визначила наявність усіх складових свого Портфоліо;
  • знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.


      Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
     Процес шкільного навчання має супроводжуватися поступовим формуванням у них наукового мислення, готувати до практичного застосування знань. Метод проектів  якнайбільше відповідає цим вимогам.Сьогоднішіній модуль засвідчив, що управління освітнім процесом у класі, де використовується метод проектів, потребує спеціальної підготовки всіх його учасників, а також дотримання певної технології.     Переваги проектного методу – у сприянні формування в учнів умінь:
  • планувати свою роботу;
  • використовувати різні джерела інформації;
  • самостійно підбирати та накопичувати матеріал;
  • аналізувати, зіставляти факти;
  • аргументувати свою думку;
  • приймати рішення;
  • встановлювати соціальні контакти (розподіляти  обов’язки,  взаємодіяти один з одним);
  • виготовляти “кінцевий продукт” проектної діяльності;
  • представляти на розгляд аудиторії;
  • оцінювати себе та інших

Комментариев нет:

Отправить комментарий