воскресенье, 1 декабря 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

   Дякуючи цьому модулю, ще раз переглянула вимоги  навчальної програми та державного стандарту з обраної мною теми. Створила пробний опитувальник до теми. 

                   Cформулювала ключове, тематичні, основні питання. Я ознаймилась з рекомендаціями по створенню малих груп серед учнів, та зробила висновок, що кожний метод має право на існування в залежності від мети, яку ставить перед собою вчитель на початку роботи над проектом. Я ще раз переконалась, що неможливо планувати та організовувати навчальний проект без дослідження.


     Дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття, оскільки за умов правильного планування діяльності, розвивають творчість та ініціативність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією, а також життєві навички. Дослідницькі проекти, безумовно, покращують навчальний процес, оскільки вони зацікавлюють учнів, заставляють нестандартно мислити, самостійно шукати відповіді на питання та шляхи розв'язання проблем. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий